مرکز فروش بادام خام ایرانی با ارائه محصولی باکیفیت و مرغوب از طریق آنلاین و به صورت بی واسطه، امر خرید و سفارش را برای مشتریان آسان نموده است، مرکز توزیع و پخش بادام خام باکیفیت ایرانی با بیان خصوصیات و ویژگی منحصر به فرد این محصول و همچنین درج قیمت آن سبب آگاهی بیشتر خریداران نسبت به خرید کلی این محصول شده است، خرید کلی و مستقیم بادام ایرانی خام از طریق آنلاین در بر گیرنده ی هزینه مناسب و ارزانی برای خریداران می شود، این امر در کسب تجربه ای خوب به مشتریان کمک می‌کند.

مرکز فروش بادام خام ایرانی با کیفیت

علت بیشترین سود حاصل از صادرات بادام مامایی خام

علت بیشترین سود حاصل از صادرات بادام مامایی خام

علت بیشترین سود حاصل از صادرات بادام مامایی خام به دلیل کیفیت بالا و اندازه درشت و خوبی است که این محصول به خود اختصاص داده است، در کنار اندازه بزرگ این محصول می توان به طعم و مزه خوب بادام مامایی خام اشاره نمود، شیرین بودن مغز بادام مامایی مرغوب و با کیفیت باعث شده است تا صادرات و تقاضای خرید این محصول به خارج از کشور افزایش پیدا نماید.

بادام مرغوب و درجه یک مامایی به دلیل دارا بودن خواص مفید و عناصر و املاح معدنی باعث افزایش تقاضا برای خرید این محصول در خارج از کشور و کسب سود و درآمد بالا تر برای صادر کنندگان شده است، صادر کننده بادام مامایی خام با فروش این محصول از طریق اینترنتی و معرفی خواص و ویژگی های موجود در آن سبب بالا بردن سطح فروش و کسب درآمد بیشتر برای خود شده است.

کیفیت و وجود خواص مفیدی در بادام مامایی خام و طعم شیرین در کنار وجود مغزی سالم و دور از خرابی و کپک از دلایل خرید این محصول و ایجاد درآمد بیشتر برای فروشندگان و صادر کنندگان این محصول شده است، بسته بندی مناسب و استاندارد این محصول که توسط کارخانجات تولید کننده با درج تاریخ و نشان تایید وزارت بهداشت انجام می شود یکی دیگر از دلایل فروش و صادرات بادام مامایی خام می باشد.

کیفیت بالای بادام خام ایرانی نسبت به بادام خارجی

کیفیت بالای بادام خام ایرانی نسبت به بادام خارجی

کیفیت بالا و خوب بادام خام ایرانی نسبت به بادام خارجی یکی دیگر از دلایل استفاده این محصول و صادرات فراوان آن به کشورهای دبگر شده است، بادام مرغوب و ارگانیک ایرانی دارای خواصی همچون ایجاد سلامت قلبی، بهبود بخشیدن دستگاه گوارش و پیشگیری از یبوست، تقویت و مستحکم نمودن استخوان ها و مفید بودن برای پوست و مو می باشد، میزان پروتئین و دیگر مواد مغذی در بادام بسیار مناسب است.

کیفیت و مرغوبیت بادام ایرانی با توجه به خصوصیات خوب و انواع مختلفی که دارد نظر مصرف کنندگان این محصول را به خود جلب نموده است، طعم و مزه ی لذیذ و ذائقه پسند بادام ایرانی نسبت به بادام خارجی یکی از دلایل بالا بودن خرید آن می باشد، بادام مامایی ایرانی یکی از انواع بادام های درختی است که در برابر آفات دارای دوام و مقاومت خوبی می باشد و دارای مغزی با بافتی سفید و خوش طعم نیز می باشد.

این مقاومت در برابر آفات، از جمله ویژگی های این محصول می باشد، بادام ایرانی بخصوص نوع مامایی آن دارای روغن مناسبی می باشد و یکی از دلایل خرید و استفاده آن نیز همین امر است، کاربردهای فراوان این بادام در صنایع مختلف دارویی و بهداشتی نیز به چشم می خورد، مزه بادام ایرانی به دلیل عدم استفاده از مواد شیمیایی و همچنین ارگانیک بودن بسیار خوب و خوش طعم می باشد.

بادام های ایرانی دارای انواع مختلف مانند بادام مامایی، بادام سنگی، بادام کاغذی، بادام ربیع و بادام سفید می شود که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشند، کیفیت این بادام ها در مزه و طعم این بادام ها مشخص است، هر کدام از این بادام ها دارای خواص و خصوصیات منحصر به فرد خوبی هستند، وجود روغن فراوان و طعم بی نظیر این محصول یکی از مشخصه های کیفیت بادام ایرانی نسبت به نوع خارجی می باشد.

بررسی کیفیت بسته بندی بادام خام

بررسی کیفیت بسته بندی بادام خام

کیفیت بسته بندی بادام خام باکیفیت و اعلا ایرانی در سطح بالا و خوبی قرار دارد، با توجه به بررسی های به عمل آمده در مورد کیفیت بسته بندی بادام خام می توان به این نتیجه رسید که بسته بندی بادام خام به صورتی می باشد که نم و رطوبت نمی تواند به محصول آسیبی وارد نماید، این امر از ویژگی های خوب بسته بندی این محصول به شمار می رود.

از دیگر نکاتی که در مورد بسته بندی بادام خام رعایت می شود وجود نشان و آرم استاندارد بر روی بسته بندی آن است، تایید وزارت بهداشت و دارا بودن علامت استاندارد یکی دیگر از خصوصیات بسته بندی بادام خام محسوب می شود، کیفیت بسته بندی مغز بادام خام به صورتی می باشد که تمام مغز ها سالم و بدون فساد و شکستگی هستند.

بسته بندی این محصول به صورتی انجام می شود که امکان ورود هوا به داخل بسته بندی و خراب شدن محصول وجود ندارد، مغز درون بسته بندی باکیفیت این محصول سفید و شیرین است، بسته بندی بادام خام دارای استحکام و مقاومت بسیار خوبی می باشد، این بسته بندی ها با استفاده از پلاستیک محکم و مخصوصی بسته بندی و آماده فروش و صادرات می شود.

تایید بهداشت در بسته بندی این محصول و علاوه بر آن درج نشان استاندارد بر روی بسته بندی باعث می شود تا خریداران بتوانند با خیال آسوده نسبت به خرید این محصول اقدام نمایند، بادام خام موجود در بسته بندی های مرغوب و باکیفیت در وزن های مختلف تولید و آماده فروش می شوند، بادام خام باکیفیت و اعلا بعد از سورت شدن داخل بسته بندی های مناسب و در وزن های مختلف قرار می گیرد.

قیمت خرید بادام خام ایرانی

قیمت خرید بادام خام ایرانی

قیمت بادام خام ایرانی را می توانید از طریق اینترنتی و به صورت آنلاین به دست آورید، خریداران می توانند برای خرید انواع مختلفی از بادام خام ایرانی از جمله بادام کاغذی نمکی، بادام سنگی صادراتی و همچنین بادام کاغذی اصفهان از طریق آنلاین و به صورت مستقیم وارد عمل شده و با پرداخت هزینه مناسب و ارزانی خرید خوبی را تجربه نمایند.

اطلاع از قیمت انواع مختلف بادام خام ایرانی از طریق این روش بدون مراجعه حضوری خریداران به مراکز توزیع و فروش این محصول انجام می شود، خرید و سفارش از مراکز و نمایندگی های پخش به صورت کلی سبب می شود تا مشتریان بتوانند مبلغ کمتر و مناسب تری را بابت خرید این محصول پرداخت نمایند.

105 دیدگاه

  • سلام‌وقت بخیر
    ممنون از اینکه کیفیت بادام خام برای شما به قدری مهم است که بر اساس ان‌ قیمت گذاری انجام می دهید با این شرایط مشتریان بیشتری را می توانید جذب کنید.

  • سلام بادام ایران توانسته در بسیاری از بازارهای جهانی ورود پیدا کند و جایگاه قابل توجه ای دارد

  • سلام بادام تولید داخلی و خشکبار ایران در مقایسه با نوع وارداتی از لحاظ قیمت و کیفیت قابل رقابت و برتری است .

  • باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما بادام خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون که آنقدر تلاش میکند تا محصول خوب تولید کنید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  • سلام، یه سوال، چرا بادام زمینی ایرانی با این همه کیفیت باید صادر بشه، بعد بادام خارجی با قیمت بالاتر وارد کنیم

  • بنده خشکبار رو خیلی دوست دارم و سعی میکنم همیشه از خشکبار هایی چون بادام استفاده کنم تا بدنم همیشه قوی باشه

  • با عرض سلام خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که در اختیار مخاطب قرار می دهید، همچنین تشکر ویژه بابت بادام ایرانی باکیفیت، خوش طعم، پر خاصیت و لذیذ و سرشار از مواد مقوی و ویتامین و آنتی اکسیدان که برای بهبود و سلامت پوست و مو و هم چنین دارای خاصیت ضد سرطان بوده و با حذف واسطه ها با قیمت مناسب تر به دست مصرف کننده می رسانید. فقط لطفا درباره قیمت محصول، نحوه سفارش توضیحات بیشتر درج بفرمایید. باتشکر مجدد از مجموعه آوین مارکت

  • سلام، وقت بخیر از اطلاعاتی که در مورد علت بیشترین سود حاصل از صادرات بادام مامایی خام در این مقاله ارائه کردید ممنونم کافی و جامع بود. حتما از این سایت خرید می کنم

  • با سلام و خدا قوت مطالب سایت خیلی آموزنده و مفید بودند ممنون از زحماتتون.لطفا در مورد اینکه چطور میتونیم محصول رو سفارش بدیم توضیح بدید.

    • سلام خانم رضا پور عزیز
      برای ثبت خرید لطفا با پرکردن فرم موجود در سایت باهمکاران ما ارتباط برقرار کنید تا در اولین فرصت با شما عزیزان تماس بگیرند

  • سلام
    بادام دارای دو اسید چرب مهم است؛ لینولئیک و لینولئیک اسید که به کاهش التهاب بدن کمک می کند. این اسیدهای چرب در کاهش کلسترول های مضر موجود در بدن و همچنین داشتن پوست و موهای سالم مؤثرند.

  • سلام دوست گرامی برند شما برای صادرات دارای چه شرایطی میباشد لطفا شرایط همکاری مجموعه بزرگ خود را به بنده اطلاع دهید.

    • سلام خانم بابالویی عزیز
      در خصوص شرایط همکاری و اخذ نمایندگی لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

    • سلام وقت بخیر
      در خصوص پپاسخ سوالاتتون از طریق فرم موجود در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار کنید تا پاسخگو سوال شما عزیزان باشند.

  • به جرات میشه گفت بادوم ایران نسبت به سایر کشورها از طعم و کیفیت بالاتری برخورداره . واقعا خوبه

  • باید برای بسته بندی بادوم خیلی قوی تر عمل کنین . مثل بسته بندی خارجیا . همین باعث سود بیشتر میشه .

  • سلام وقت بخیر و خسته نباشید اطلاعاتتون خیلی مفید و خوب بود آیا ارسال به شهرستان هم دارین؟

    • سلام خانم رضایی عزیز
      برای پاسخ سوالتون در خصوص ارسال محصول لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • لطفا درباره رزومه کاری
    و سابقه شرکت برای من در واتساپ شرح مطلب دهید
    تا بیشتر بتوانم تصمیم گیری کنم درباره قرارداد در
    پیش رو متشکرم

  • سلام
    خواستم از کیفیت عالی بادام خام ایرانی که خریداری کردم از این سایت تشکر کنم و همچنین بسته بندی شیک و بهداشتی که دیگ نیازی به بسته بندی دیگری هم نبود ممنون

  • سلام واقعا باعث دلگرمی و خوشحالی هستش که در کشور خودمون بادام خام ایرانی با کیفیت درجه یک تولید و عرضه میشه و میتونه ارز جهانی رو به داخل کشور بیاره با صادر کردن این محصول

  • با سلام و وقت بخیر. خسته نباشید.
    بادام خام ایرانی واقعا خوشمزه و مفیده برای بدن. حتما امتحان کنید . هر روز بادام بخورید. با تشکر

  • سلام و عرض ادب و احترام
    حداقل سفارش بادام درختی تون چقدر هستش و برای خرید جزئی هم میتونیم اقدام کنیم ؟

    • سلام جناب باقری عزیز
      ثبت خرید به صور عمده هستشبرای اطلاع بیشترلطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام وقت بخیر خدمت شما مجموعه آوین
    از بسته بندی که برای بادوم تون داشتین خیلی لذت بردم و تصمیم دارم برای سفارش اقدام کنم میتونید منو راهنمایی کنید

  • بادام سرشار از مواد مغذی است که برای تکامل و سلامت مغز انسان اهمیت دارد. مصرف بادام با افزایش سطح هوش ارتباط زیادی دارد و به همین خاطر از زمان‌های دور به ‌عنوان یک غذای اصلی برای کودکان در‌حال‌رشد استفاده می‌شود

  • با سلام و وقت بخیر. بادام حاوی ماده‌ای به نام زردینه است؛ نوعی آنتی‌اکسیدان که می‌تواند آسیب ناشی از آفتاب‌سوختگی در پوست را کاهش دهد و سرعت پیری، تغییرات سرطانی و دیگر آسیب‌های ناشی از تابش اشعه ماوراء بنفش را کمتر کند.

  • سلام وقت بخیر پتاسیم موجود در بادام به تنظیم فشار خون و کاهش سطح نمک کمک می‌کند و نوسان فشار خون را کنترل می‌کند. سایر مواد مغذی موجود در بادام هم باعث ایجاد تعادل لازم برای بدن می‌شود که می‌تواند از بیماری‌های بسیاری جلوگیری کند
    حتما ازین محصول خوب غافل نشید..شماهم میتونیدمثل من خیلی راحت باقیمت مناسب این خوراکی پر معجزه رو ازین سایت خریداری کنید

  • سلام از اینکه چنین بادام های باکیفیت و خوشمزه و تمیز رو ارائه میدین ممنونم و نهایت تشکر رو دارم

  • سلام خدا قوت و خسته نباشید میگویم به مجموعه مجموعه آوین مارکت و بابت توزیع و پخش بادام خام ایرانی با کیفیت و قیمت مناسب از ایشان تشکر میکنم. این بادام تاثیر بسیار قدرتمندی بر تقویت حافظه و هورمون های مردان دارد و برای زنان بارداری که فرزند پسر دارند نیز توصیه می شود(خواص ضد پوکی استخوان جنین)برای تهیه این محصول با کیفیت از سایت این مجموعه دیدن کنید

  • خسته نباشید خدمت همه عزیزان در برند آوین لطفاً در مورد قیمت بادام های مامایی تون بفرمایید و اینکه آیا خرید حضوری هم وجود دارد امکانش؟

    • سلام وقت بخیر
      برای هماهنگی خرید حضوری لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  • در مورد بادام خام ایرانی کیفیت حرف اول را می‌زند و خوب است که آن را در عرصه بین‌المللی به جایگاه اصلیش برسانیم، بدیهی است که هدف این سایت با عرضه بادام درجه یک و مرغوب، شناخته شدن هر چه بیشتر بادام ایرانی است.

  • یه سوال داشتم از خدمتتون
    این محصولات رو به صورت بو داده و شور هم به فروش می رسونید یا فقط به همین شکل هست؟

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالاتتون لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  • سلام وقت بخیر میخوام بدونم برای صادرات شرایطتون چیه و چه مراحلی داره ماه رمضان بر شما هم مبارک باشه تشکر از شما

  • سلام خسته نباشید خدمت شما
    برای خرید بادام تلخ به صورت جزئی میخواستم بدونم چطور میتونم اقدام کنم در این خصوص راهنمایی بفرمایید

    • سلام وقت بخیر
      برای سفارش محصول لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  • سلام بادام در اینجا با همه خشکبار ها عالی است و به بهترین شکل آماده مصرف می شود .ممنون از سایت شما .

  • وقت بخیر می خواستم بپرسم
    شرکت های طرف خریدار من از من درباره نحوه تضمین صحبت می کنم
    ایا شما ضمانت کار می دهید

    • سلام وقت بخیر
      جهت پاسخ سوالتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  • با سلام و احترام خدمت تمامی دوستان عزیز و گرامی.
    باتشکر از شما که بر اساس کیفیت بادام خام قیمت را تعیین می کنید و رضایت مشتریان اهمیت دارد این خیلی خوبه و باعث جذب مشتری می‌شود.

  • سلام و درود قدمت شرکت شما چند سال است
    لطفا دقیق و شفاف درباره رزومه شرکت خودتان توضیح دهید تشکر

    • سلام وقت بخیر
      برای پاسخ سوالتان لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • واقعا این کمپانی روابط عمومی بالایی داشتن و هر بار که با هاشون تماس گرفت با روی باز جوابمو دادن

  • سلام وقت بخیر
    خریداری کردم و عالی بود و برای کسانی که تردید دارند پیشنهاد میشه
    ممنون از سایت خوبتون

    • سلام جناب آرام عزیز
      جهت پاسخ سوالتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید مشاوران در اسرع وقت با شما ارتباط خواهند گرفت و پاسخگو سوال شما عزیزان هستند.

  • با عرض سلام و خسته نباشید خدمت شما و تشکر فراوان بابت اطلاعات کامل و جامعی که در اختیار قرار می دهید، محصول با کیفیت و صادراتی و فوق العاده، ارگانیک و خوش طعم

  • من همیشه روزی چند تا بادام میخورم چون برای تقویت مو بسیار مفیده و همچنین موارد مورد نیاز بدن رو تامین میکنه ممنونم از شما و سایت خوبتون.

  • سلام و درود قدمت شرکت شما چند سال است لطفا دقیق و شفاف درباره رزومه شرکت خودتان توضیح دهید تشکر

    • سلام جناب اقای کریمی زاد

      در خصوص سابقه مجموعه ما به بخش درباره ما سایت مراجعه نمایید تا اطلاعات مورد نظتان را در انجا پیدا نمایید.

  • سلام وقت بخیر اطلاعات بسیار مفیدی کسب کردم اینکه تفاوت کیفیت بالای بادام خام ایرانی نسبت به بادام خارجی
    سپاس از سایت خوبتون

  • بادام هایی که من خریدکردم بسیار با کیفیت و مرغوب. بودند و دقیقا همون طعمی که میخاستم رو داشتندو واقعا به این نتیجه رسیدم که بادام ایرانی خیلی خیلی لِوِلِش بالاتر از بادوم های خارجیه.
    این بادوم های با کیفیت برای سلامت پوست،گوارش و اعصاب عالی عمل میکنند و برای تقویت مو هم عالیه.
    خواص دیگه ای که داره کنترل دیابته و این خاصیت از همه لحاظ ثابت شده .

  • سلام وعرض ادب کیفیت بالا و خوب بادام خام ایرانی درجهان زبان زده این مجموعه درزمینه صادرات این محصول بسیار موفق بوده ممنون بابت محصول خوبتون.

    • سلام خانم صدیقی عزیز
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  • طبقه بندی می تواند شامل همه انواع میکرو ارگانیسم ها، حیوانات، گیاهان و غیره باشد
    که در جهان وجود دارند. این گیاه همچنین به عنوان لوبیا، نخود فرنگی و خانواده سویا شناخته می شود.
    در هند، عموما تحت محصول بنشن – عمدتا به عنوان دانه های خوراکی طبقه بندی می شود.
    بادام زمینی جزو دانه های پرخاصیت است

    • سلام اقای عبدلی عزیز
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  • از محصولات این سایت استفاده کردم.
    محصولات به نسبت سایت های دیگر از قیمت خوبی بر خوردار است
    لطفا با من تماس بگیرید

    • سلام وقت بخیر
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • البته بادام ایرانی با کیفیت خیلی خوب هست چون تو خارج هم خیلی رقابت سر بادام زیاد هست باید کیفیت بادام ما و بسته بندی ما خیلی خوب باشه که بتونیم تو این بازار بزرگ دووم بیاریم، امیدوارم هر چه بیشتر در این راه موفق باشید.

  • سلامت و کیفیت محصول تولیدی در ایران زمینه ساز رشد این شاخه از کشاورزی و باغداری است و کمک به رشد اقتصاد این محصول می کند .

    • سلام وقت بخیر
      برای ثبت سفارش و ارتباط با همکاران ما لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  • سلام و عرض ادب
    وقت بخیر
    خسته نباشید
    من تعریف سایت و محصولات شمارو خیلی شنیدم
    میخواستم از طریق سایت سفارش بادوم بدم
    ممنون

  • بعضی میگین محصولات خارجی خوبن پس بزار خرید کنیم .ولی در صورتی که اصل خرید محصول اینه ک کیفیت خوبی داشته باشه ..که بادام ایرانی کیفیت عالی که داره مصرف کننده های زیادی رو هم به خود جلب کرده ….پس اصل خوب به اسم برند نیست! به کیفیت و مرغوبیتی که محصول داره مهمه

  • سلام و عرض و ادب خدمت تمامی دوستان محترم و دوست داشتنی:

    بادام مامایی یکی از انواع بادام‌های درختی می‌باشد که یکی از بهترین بادام‌ها نیز به شمار می‌آید پوست آن سفت و سخت است همانند بادام سنگی، اما کیفیت بهتری دارد و مهم‌ترین مسأله نیز بحث قیمت است که از قیمت بالایی نیز برخوردار است و به خاطر قیمت آن افرادی هستند که قادر به خرید نیستند چون یک محصول صادراتی است با افزایش قیمت نیز روبرو می‌شود اما می‌تواند بسیار پر خاصیت باشد

  • سلام وقت بخیر
    این بادام ها با این کیفیت بالایی که دارند می تونن در بازار های جهانی به رقابت بپردازند

  • سلام وقت بخیر
    لطفاً لیستی از قیمت بادام زمینی هارو در سایت قرار بدید تا بتونیم راحت تر سفارش بدیم ممنون

    • سام وقتتون بخیر
      برای اطلاع از قیمت خرید عمده لطفا فرم موجود در سایت را پر نماییدهمکاران ما در اولین فرصت با شما عزیزان ارتباط خواهند گرفت.

  • محصولات پرفروش به صورت خام که همیشه در صدر تقاضای بازار قرار دارند می توان به بادام خام ایران اشاره کرد

    • سلام آقای یزدی عزیز
      برای پاسخ سوالاتتان لطفا فرم موجود در سایت را پر نمایید همکاران ما در اسرع وقت پاسخو سوال شما عزیزان هستند

  • بادام یکی از آجیل های خوشمزه و محبوبی هستش که علاوه بر خواص زیبایی مزایای تغذیه ای زیادی داره و برای درمان سرطان موثر هست

  • سلام بادامهای منم رسید عجب کیفیتی عجب طعمی همه چی عالی بود قیمت هاتون هم خیلی منصفانه بود و مناسب.بادامها خیلی درشت و اعلا بودند.پربرکت و پرفروش باشید

  • سلام من پنج ماهه که بادام خام مرغوب از سایت اوین میخرم و برای بچه ام حریره درست میکنم و تا حالا یدونه بادام تلخم توش نبوده

  • سلام و تشکر از مجموعه آوین مارکت که محصولات سفارشی ما رو با کیفیت بالا و در اسرع وقت برامون ارسال کرد. تشکر

  • سلام بادام تولید داخلی و خشکبار ایران در مقایسه با نوع وارداتی از لحاظ قیمت و کیفیت قابل رقابت و برتری است .
    من در خارج از کشور واقعا سخت می توانم بادامی با کیفیت و قیمت مناسب تهیه کنم واقعا ممنونم از کیفیت و قیمت مناسبش

  • با توجه به فواید بی‌شماری بادام خام برای بدن بچه ها و ویتامین‌ها و مواد معدنی فراوان آن برای پسر کوچیکم از سایت شما خرید کردم خیلی عالی بود ممنون از مجموعه شما

  • بادام از اکسیداسیون مضر کلسترول LDL جلوگیری می‌کند.برای سفارش بادام خام ایرانی با کیفیت از شرکت فرم رو پرکردم. لطفا با من تماس بگیرید در مورد قیمت و حداقل میزان خرید سوالی دارم؟

  • خوردن بادام گرسنگی را کاهش می‌دهد و مصرف کالری کلی شما را کم می‌کند.علت بیشترین سود حاصل از صادرات بادام مامایی خام چیه؟

  • عرض ادب، علت بیشترین سود حاصل از صادرات بادام مامایی خام به دلیل کیفیت بالا و اندازه درشت و خوبی است که این محصول به خود اختصاص داده است، بسته بندی این محصول به صورتی انجام می شود که امکان ورود هوا به داخل بسته بندی و خراب شدن محصول وجود ندارد، مغز درون بسته بندی باکیفیت این محصول سفید و شیرین است، بسته بندی بادام خام دارای استحکام و مقاومت بسیار خوبی می باشد، این بسته بندی ها با استفاده از پلاستیک محکم و مخصوصی بسته بندی و آماده فروش و صادرات می شود.

  • سلام و عرض ادب و احترام
    ممنونم از سایت خوبتون .برای خرید عمده به چه صورت باید اقدام کنم .قیمت و زمان تحویل به چه صورت .ممنون میشم راهنماییم کنید .

    • سلام شماره تماس خودتان را اعلام بفرمایید در اسرع وقت همکارن ما با شما تماس خواهند گرفت و سفارشات شما را ثبت نموده و در کوتاه ترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهند داد

  • با سلام و وقت بخیر. محصول رو سفارش دادم و به موقع به دستم رسید. در بدن ما مولکول‌های ناپایداری بنام رادیکال‌های آزاد وجود دارند. میزان زیاد این مولکول‌ها می‌تواند به بافت سلول‌های بدن آسیب زده و باعث افزایش ریسک بروز بیماری‌هایی مانند سرطان و افزایش سرعت پیری در بدن شود. بادام درختی منبعی غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها است که البته اکثر آن نیز در پوسته‌ی قهوه‌ای رنگ مغز بادام درختی جمع شده‌اند. بررسی‌هایی که در مورد اثرات آنتی‌اکسیدانی بادام درختی انجام شده، نشان می‌دهد افرادی که در مدت زمان معینی روزانه بادام درختی مصرف کرده‌اند، بعد از مدتی میزان استرس اکسیداتیو ناشی از فعالیت رادیکال‌های آزاد در بدنشان به میزان قابل‌توجهی کاهش یافته است. با تشکر از مجموعه آوین برند

    • با تشکر از شما کاربر گرامی و اطلاعات مفیدی که به اشتراک گذاشتید شرکت بازرگانی خشکبار و بادام آوین برند مارکت در تلاش است تا با ارایه محصولات ارگانیک و سالم از جمله بادام های درختی مامایی که به صورت مغز بادام و نیز بادام روکش دار و همچنین غلاف دار است گامی بزرگ در جهت تضمین سلامت جامعه بردارد

  • علت بیشترین سود حاصل از صادرات بادام مامایی خام به دلیل کیفیت بالا و اندازه درشت و خوبی است که این محصول به خود اختصاص داده است، در کنار اندازه بزرگ این محصول می توان به طعم و مزه خوب بادام مامایی خام اشاره نمود

    • با تشکر از نظر شما بزرگوار
      بله مغز بادام مامایی یکی از شیرین ترین مغز های بادام درختی می باشد گه علاوه بر طعم بی نظیر و متفاوت سرشار از مواد مغذی و ویتامین های کافی می باشد
      امروزه به مغز بادام طبیعی و ارگانیک که توسط شرکت بازرگانی خشکبار ئ و بادام درختی آوین برند مارکت تهیه و بسته بندی می شود به عنوان یکی از منابع تامین پروتیین نگاه می شود
      امید است تا بتوانیم نقش مهمی در تامین حلقه منابع غذایی مردم جهان ایفا کنیم

  • با سلام و وقت بخیر. بادام درختی و به طور کلی آجیل‌ها دارای مقادیر کمی کربوهیدرات هستند. از طرف دیگر این خوردنی‌های جذاب، میزان زیادی پروتئین و چربی‌های سالم و فیبر دارند. به همین دلیل، برای افرادی که قند خون بالایی دارند، و به ویژه افراد مبتلا به دیابت، مصرف آجیل و بادام درختی در برنامه غذایی می‌تواند بسیار مفید باشد. مزیت دیگر خوردن بادام درختی، مقدار زیاد منیزیم موجود در آن‌ها است. منیزیم در بسیاری از فرایندهای شیمیایی بدن نقش دارد که تنظیم قند خون نیز یکی از این فرآیندهاست.

  • با سلام و وقت بخیر. بادام درختی یکی از محبوب‌ترین انواع اجیل در دنیاست که به لطف غلظت بالای چربی‌های غیر اشباع (چربی‌های سالم) فواید و مزایای فراوانی برای سلامتی به ویژه سلامت قلب به همراه دارد. مصرف این آجیل برای افزایش گردش خون، تقویت استخوان‌ها، محافظت از پوست، کمک به هضم غذا، کنترل سطح قند خون و غیره بسیار مفید است. مصرف بادام درختی بعلاوه بر افزایش عملکرد شناختی و کاهش استرس اکسیداتیو در بدن می‌تواند موثر باشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *