بادام یکی از آجیل های خوشمزه و مغذی است که داری مقدار زیادی منگنز و مس می باشد از بیماری های زیادی مثل سرطان و دیابت جلوگیری می کند ، طبیعت بادام درختی تلخ گرم و خشک و طبیعت بادام درختی شیرین گرم و تر است . قیمت فروش بادام با توجه به نوع آن متفاوت است ، اگر شما قصد خرید بادام با کیفیت را دارید می توانید از این سایت اقدام به خرید محصول مورد نظر خود کنید .

قیمت فروش بادام درجه یک در فروشگاه های معتبر

بررسی کیفی بهترین بادام ایرانی

بررسی کیفی بهترین بادام ایرانی بادام در استان های سردسیر و خشک ایران مانند ۱ . خراسان شمالی و جنوبی ۲ . شهرکرد ۳ . چهار محال بختیاری ۴ . قزوین ۵ . تهران ۶ . ایلام و ….. کشت می شود .

شما را با بادام های ایرانی از نظر نوع و کیفیت بیشتر آشنا می کنیم انواع بادام عبارتند از:

  • ۱ . بادام سنگی : پوسته ای بسیار سخت دارد که برای رسیدن به مغز آن باید شکسته شود این محصول دارای ویتامین هایA، B6، B12 ، D بوده است .
  • ۲ . بادام پوست کاغذی : دارای پوسته ای بسیار نازک است در انواع آجیل کاربرد دارد قیمت آن نیز نسبت به بقیه بادام های ایرانی گران تر است .
  • ۳ . بادام تلخ : این نوع بادام معمولا به دلیل مقاومت زیاد در برابر آفات و حشرات به عنوان تنه اصلی برای بقیه انواع بادام به کار می رود و بیشتر در محصولات آرایشی و بهداشتی کاربرد دارد .
  • ۴ . بادام مامایی : بهترین و نادر ترین نوع بادام است که طعمی فوق العاده شیرین دارد این محصول بومی کشور ایران است می توان گفت خوش طعم ترین نوع بادام در ایران کشت می شود.
  • ۵ . بادام سفید : این محصول بسیار زود گل می دهد و دارای مغزه ای سفید ، ترد و خوشمزه است همین ویژگی ها سبب شده طرفداران زیادی داشته باشد این نوع بادام معمولا به صورت آجیل و تفت داده برای تزئین کیک و شیرینی استفاده می شود .

پخش عمده بادام درجه یک به سراسر کشور

پخش عمده بادام درجه یک به سراسر کشور ما سال هاست که در پخش عمده بادام درجه یک به سراسر کشور فعالیت می کنیم کارشناسان ما همیشه بهترین نوع بادام را تهیه و در اختیار مشتری های خود قرار می دهند ، مجموعه ما با داشتن تجربه بسیار محصولی با کیفیت به بازار عرضه می کند .

اگر شما قصد خرید بادام مرغوب به صورت عمده را دارید از طریق سایت اقدام به خرید کنید . لازم به ذکر است اگر در هنگام خرید نیاز به مشاوره داشتید با بیان این امر بهترین مشاوره را در اختیار شما خواهیم گذاشت تا خرید با کیفیت و مقرون به صرفه ای داشته باشید .

2 دیدگاه

  • سلام و عرض ادب
    من از محصولات شما استفاده میکنم ممنونم از کیفیت کار خوب شما و مشاوره خوبتون
    به بقیه دوستان هم پیشنهاد میکنم که از محصولات شما استفاده کنند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *